Walking Training by Hölkkä

Tehokasta liikuntaa Treeniliivillä, joka sopii kaikille aloittelijoista tottuneisiin treenaajiin

Istuvan elämäntyylin myötä moni on unohtanut, miten kävellä oikeaoppisesti. Ylävartalo jäykkänä ja huonossa ryhdissä köpöttely on yleinen ongelma, joka kuormittaa ala- ja ylävartalon niveliä ja voi aiheuttaa myös selkäkipuja.

Kuin sauvakävelyä ilman sauvoja

Treeniliiviä käyttämällä käsiesi liikuttaminen tehostuu ja liikeradat paranevat. Vahva käsien liike ohjaa sinut tehokkaampaan ja vauhdikkaampaan kävelyyn. Liivi ohjaa rintarankaasi ja hartioitasi parempaan asentoon ja vastuskuminauhat aktivoivat tehokkaasti ylä- ja keskivartalosi lihaksia vahvistaen hyvää ja ryhdikästä kävelyasentoa. Treeniliivillä saat kävelystäsi aerobista kuntoa kehittävää tehokävelyä.

Jos kaikki kunto-ohjelmat ovat tähän asti tuntuneet raskailta, niin tätä kannattaa kokeilla!

Walking -harjoittelussa alkuun päästäksesi keskity liikkeeseen ja asentoon:

  • Olkapäät alhaalla, katse eteenpäin ja keskivartalossa hyvä tuki
  • Vartalon paino lantion päällä
  • Kädet liikkuvat läheltä vartaloa, max 90 asteen kulmassa
  • Lavat ohjaavat käsien liikettä suoraan eteen ja taaksepäin
  • Hartia ja lantio kiertyvät luonnollisesti vastakkaisiin suuntiin
  • Askel rullaa pehmeästi kantapään kautta aina varvastyöntöön asti

Tilaa Treeniliivi

Käyttäjän kertomus

Susanna oli pudottanut painoaan vuosien kuluessa jo kaikkiaan 65kg. Tavoitteena oli pudottaa vielä ne viimeiset sitkeimmät 5kg, jotka olivat jääneet keskivartalolle, ja joista ei ollut päässyt eroon maratooneja juoksemalla, ei millään. Susanna otti avuksi Hölkkä treeniliivin käyttöönsä. Treeniliivikävelyllä alkoi senttimetri toisensa perään Susannan vyötäröltä kadota, mutta painossa se ei näkynyt toivotulla tavalla. Matkan varrella painosta tulikin Susannalle toissijainen juttu ja puntarin lukemien sijaan hän alkoi kiinnittämään enemmän huomiota hyvään oloon ja uuteen ulkomuotoon. Makkarat vatsanseudulta lähtivät ja mittanauhan mukaan parhaimmasta/pahimmasta kohdasta lopulta kaikkiaan jopa -17 cm. 10 viikossa myös paino putosi alunperin tavoitteena olleet 5 kg. Susanna siis saavutti myös lopullisen -70 kg painonpudotustavoitteensa. (IG: @susanna_hietikko_runs)

Juokseminen on nyt koko vartalon harjoitus­muoto

Treeniliivin avulla juokseminen muuttuu koko koko kehon harjoitusmuodoksi. Aktiivisessa juoksussa koko vartalo työskentelee ja jokainen käden heilahdus lähtee vartalon keskilinjasta. Treeniliivi tehostaa rytmiä ja aktivoi koko vartalon lihaksistoa.

Tutustu ja opi lisää

Running Training by Hölkkä

Harjoita useaa fyysisen kunnon osa-aluetta

Power-treenin avulla pystyt kehittämään lihaskuntoa, kehonhallintaa, tasapainoa, koordinaatiota, liikkuvuutta ja kestävyyttä.

Tutustu ja opi lisää

Power Training by Hölkkä

Ylävartalo kipujen ja kuntou­tuksen kulmakivi

Fysioterapeutit pitävät treeniliiviä hyvänä kuntoutusvälineenä. Säännöllinen treeniliivin käyttäminen myös ennaltaehkäisee ja hoitaa niska-hartiajumeja.

Tutustu ja opi lisää

Fysio Training by Hölkkä

Nosta sykkeesi ja kehitä kuntoa

Cardio on kuntoliikuntamuoto, joka kehittää peruskestävyyttä, parantaa hapenottokykyä ja vahvistaa verenkiertoelimistön toimintaa.

Tutustu ja opi lisää

Cardio Training by Hölkkä