Walking Training by Hölkkä

Tehokasta liikuntaa Treeniliivillä, joka sopii kaikille aloittelijoista tottuneisiin treenaajiin

Istuvan elämäntyylin myötä moni on unohtanut, miten kävellä oikeaoppisesti. Ylävartalo jäykkänä ja huonossa ryhdissä köpöttely on yleinen ongelma, joka kuormittaa ala- ja ylävartalon niveliä ja voi aiheuttaa myös selkäkipuja.

Kuin sauvakävelyä ilman sauvoja

Treeniliiviä käyttämällä käsiesi liikuttaminen tehostuu ja liikeradat paranevat. Vahva käsien liike ohjaa sinut tehokkaampaan ja vauhdikkaampaan kävelyyn. Liivi ohjaa rintarankaasi ja hartioitasi parempaan asentoon ja vastuskuminauhat aktivoivat tehokkaasti ylä- ja keskivartalosi lihaksia vahvistaen hyvää ja ryhdikästä kävelyasentoa. Treeniliivillä saat kävelystäsi aerobista kuntoa kehittävää tehokävelyä.

Jos kaikki kunto-ohjelmat ovat tähän asti tuntuneet raskailta, niin tätä kannattaa kokeilla!

Walking -harjoittelussa alkuun päästäksesi keskity liikkeeseen ja asentoon:

  • Pidä olkapäät alhaalla, katse eteenpäin ja keskivartalossa hyvä tuki
  • Liikuta käsiä läheltä vartaloa suoraan eteen- ja taaksepäin samoin kuin sauvakävelisit
  • Ohjaa käsien liikettä lapaluista lähtien, jolloin hartia ja lantio kiertyvät luonnollisesti vastakkaisiin suuntiin
  • Rullaa askeleet pehmeästi kantapään kautta aina varvastyöntöön asti

Nauti vauhdista!

Tilaa Treeniliivi

Juokseminen on nyt koko vartalon harjoitus­muoto

Treeniliivin avulla juokseminen muuttuu koko koko kehon harjoitusmuodoksi. Aktiivisessa juoksussa koko vartalo työskentelee ja jokainen käden heilahdus lähtee vartalon keskilinjasta. Treeniliivi tehostaa rytmiä ja aktivoi koko vartalon lihaksistoa.

Tutustu ja opi lisää

Running Training by Hölkkä

Harjoita useaa fyysisen kunnon osa-aluetta

Power-treenin avulla pystyt kehittämään lihaskuntoa, kehonhallintaa, tasapainoa, koordinaatiota, liikkuvuutta ja kestävyyttä.

Tutustu ja opi lisää

Power Training by Hölkkä

Ylävartalo kipujen ja kuntou­tuksen kulmakivi

Fysioterapeutit pitävät treeniliiviä hyvänä kuntoutusvälineenä. Säännöllinen treeniliivin käyttäminen myös ennaltaehkäisee ja hoitaa niska-hartiajumeja.

Tutustu ja opi lisää

Fysio Training by Hölkkä

Nosta sykkeesi ja kehitä kuntoa

Cardio on kuntoliikuntamuoto, joka kehittää peruskestävyyttä, parantaa hapenottokykyä ja vahvistaa verenkiertoelimistön toimintaa.

Tutustu ja opi lisää

Cardio Training by Hölkkä