Power Training by Hölkkä

Motiliivillä lisää intensiteettiä treeniin

Moni aktiiviliikkuja on tottunut vetämään lenkit aina tietyllä tavalla ja omalla mukavuusalueellaan. Kuntotason seuraavalle tasolle nouseminen vaatii usein harjoitusmäärien lisäämistä, harjoitteen sisällön tarkistamista tai yksittäisen harjoituksen intensiteetin kasvattamista. Motiliivillä saat treenistä automaattisesti tehokkaamman ja kokonaisvaltaisemman.

Power -harjoittelussa hyödynnetään ensisijaisesti ylämäkiä ja lenkkipolun portaita, mutta yhtä hyvin voit lisätä treeniin intensiteettiä ja tempoa myös tasamaalla. Portaita ja mäkiä ylöspäin liikuttaessa käsien liike on luonnollisesti laajempi, jolloin motiliivin tehot tulevat taatusti esiin. Käsien vahva liike vastinnauhoja hyödyntäen tuottaa koko treenin ajan aktiivista työtä ylävartalosi lihaksille ja liivistä saat lisää nostetta myös jalkoihisi. Treenejä voit tehostaa myös vaihtamalla liivin vastinnauhat jäykempiin nauhoihin (vastinnauhojen tasokuvaukset löydät Motiliivin tuotetiedoista).

Dynaamisesta ja tehokkaasta treenistä tulee motiliivin avulla supertehokas ja kokonaisvaltainen. 1 – 2 power-treeniä viikossa riittää kohottamaan kestävyyskuntoa. Powertreenillä poltat myös tehokkaasti rasvaa.

Poimi vinkit talteen oheiselta videolta ja nauti treeneistä! Power-treenin on laatinut fysioterapeutti, juoksuvalmentaja Pia Nykänen.

Tilaa Motiliivi

Kävelystä teho­­kävelyksi

Ylävartalo jäykkänä köpöttely on yleinen ongelma, joka kuormittaa niveliä ja aiheuttaa selkäkipuja. Motiliivi aktivoi tehokkaasti keskivartalon lihaksia tehostaen kävelyä.

Tutustu ja opi lisää

Walking Training by Hölkkä

Juokseminen on nyt koko vartalon harjoitus­­muoto

Motiliivin avulla juokseminen muuttuu koko koko kehon harjoitusmuodoksi. Aktiivisessa juoksussa koko vartalo työskentelee ja jokainen käden heilahdus lähtee vartalon keskilinjasta. Motiliivi tehostaa rytmiä ja aktivoi koko vartalon lihaksistoa.

Tutustu ja opi lisää

Running Training by Hölkkä

Ylävartalo kipujen ja kuntou­tuksen kulmakivi

Fysioterapeutit pitävät motiliiviä hyvänä kuntoutusvälineenä. Säännöllinen liivin käyttäminen myös ennaltaehkäisee ja hoitaa niska-hartiajumeja.

Tutustu ja opi lisää

Fysio Training by Hölkkä

Nosta sykkeesi ja kehitä kuntoa

Cardio on kuntoliikuntamuoto, joka kehittää peruskestävyyttä, parantaa hapenottokykyä ja vahvistaa verenkiertoelimistön toimintaa.

Tutustu ja opi lisää

Cardio Training by Hölkkä