Hölkkä Power - Hölkkä Oy
Power Training by Hölkkä

Steppi seuraavalle kuntotasolle

Moni aktiiviliikkuja on tottunut vetämään lenkit aina totutulla tavalla ja omalla mukavuusalueellaan. Kuntotason seuraavalle tasolle nouseminen vaatii usein harjoitusmäärien lisäämistä, harjoitteen sisällön tarkistamista tai yksittäisen harjoituksen intensiteetin kasvattamista. Treeniliivillä pystyt tehostamaan ja monipuolistamaan harjoituksen sisältöä, sillä treeniliivi harjoittelu kohdistuu monipuolisesti koko vartalon lihaksiin. Käsien vahva liike vastuskuminauhoja hyödyntäen aktivoi ylä- ja keskivartalon lihakset, ja tutkimuksen mukaan myös alaraajojen lihastyö kasvaa. Harjoittelua voit tehostaa myös vaihtamalla vastuskuminauhat jäykempiin nauhoihin.

Keskikovan tai kovan treenin saat hyödyntämällä ylämäkiä ja lenkkipolun portaita, mutta yhtä hyvin voit lisätä treeniin intensiteettiä ja tempoa myös tasamaalla. Dynaamisesta ja tehokkaasta treenistä saat treeniliivin avulla supertehokkaan (jopa 60 % lisää tehoa) ja kokonaisvaltaisen.

Yksilölliset valmennusohjelmat ja ohjatut ulkoliikuntatunnit ovat osa Hölkkä Training -palveluita.

Kauppa

Kävelystä teho­­kävelyksi

Ylävartalo jäykkänä köpöttely on yleinen ongelma kuormittaen niveliä ja aiheuttaen selkäkipuja. Treeniliivi aktivoi tehokkaasti keskivartalon lihaksia tehostaen kävelyä.

Tutustu ja opi lisää

Walking Training by Hölkkä

Juokseminen on nyt koko vartalon harjoitus­­muoto

Treeniliivin avulla juokseminen muuttuu koko koko kehon harjoitusmuodoksi. Aktiivisessa juoksussa koko vartalo työskentelee ja jokainen käden heilahdus lähtee vartalon keskilinjasta. Treeniliivi tehostaa rytmiä ja aktivoi koko vartalon lihaksistoa.

Tutustu ja opi lisää

Running Training by Hölkkä

Ylävartalo kipujen ja kuntou­tuksen kulmakivi

Fysioterapeutit pitävät treeniliiviä hyvänä kuntoutusvälineenä. Säännöllinen treeniliivin käyttäminen myös ennaltaehkäisee ja hoitaa niska-hartiajumeja.

Tutustu ja opi lisää

Fysio Training by Hölkkä

Nosta sykkeesi ja kehitä kuntoa

Cardio on kuntoliikuntamuoto, joka kehittää peruskestävyyttä, parantaa hapenottokykyä ja vahvistaa verenkiertoelimistön toimintaa.

Tutustu ja opi lisää

Cardio Training by Hölkkä
Valikko