Hölkkä Cardio - Hölkkä Oy
Cardio Training by Hölkkä

Treeniliivillä lisää sykettä

Sykettä nostavalla kestävyyskuntoharjoittelulla on merkittäviä terveydellisiä vaikutuksia erityisesti verenkierto- ja hengityselimistön kuntoon. Se kasvattaa sydämen pumppaustehoa, parantaa hapenottokykyä ja polttaa tehokkaasti rasvaa. Sykkeennousu on tehokkainta, kun harjoitus kohdistuu kehon suurimpiin lihasryhmiin, jotka sijaitsevat jaloissa ja keskivartalossa. Treeniliivi aktivoi tehokkaasti juurikin keskivartalon isoja lihaksia, jopa +60%, ja lisää näin cardioharjoiteluun toivottua sykettä. Harjoittelusta tulee samalla keskivartaloa kiinteyttävä treeni.

Hyvää cardio treeniä ovat pitkät, yli 30 min kestävät kävely-, hölkkä- tai juoksulenkit. Rasvanpolton kannalta tehokkainta on intervalliharjoittelu, jossa harjoituksen tempoa ja intensiteettiä vaihdellaan. Vaihtelua voi toistaa oman kuntotason mukaan esim. vuorotellen 2min juoksua vastuskuminauhoilla tehostaen ja 2min kävelyä kädet vastuskuminauhoista vapautettuina. Aloita cardioharjoittelu omaan kuntotasoosi sopivalla sykkeellä ja lisää vähitellen tehoa kuntotasosi noustessa.

Yksilölliset valmennusohjelmat ja ohjatut ulkoliikuntatunnit ovat osa Hölkkä Training -palveluita.

Kauppa

Kävelystä teho­­kävelyksi

Ylävartalo jäykkänä köpöttely on yleinen ongelma kuormittaen niveliä ja aiheuttaen selkäkipuja. Treeniliivi aktivoi tehokkaasti keskivartalon lihaksia tehostaen kävelyä.

Tutustu ja opi lisää

Walking Training by Hölkkä

Juokseminen on nyt koko vartalon harjoitus­­muoto

Treeniliivin avulla juokseminen muuttuu koko koko kehon harjoitusmuodoksi. Aktiivisessa juoksussa koko vartalo työskentelee ja jokainen käden heilahdus lähtee vartalon keskilinjasta. Treeniliivi tehostaa rytmiä ja aktivoi koko vartalon lihaksistoa.

Tutustu ja opi lisää

Running Training by Hölkkä

Ylävartalo kipujen ja kuntou­tuksen kulmakivi

Fysioterapeutit pitävät treeniliiviä hyvänä kuntoutusvälineenä. Säännöllinen treeniliivin käyttäminen myös ennaltaehkäisee ja hoitaa niska-hartiajumeja.

Tutustu ja opi lisää

Fysio Training by Hölkkä

Harjoita useaa fyysisen kunnon osa-aluetta

Power-treenin avulla pystyt kehittämään lihaskuntoa, kehonhallintaa, tasapainoa, koordinaatiota, liikkuvuutta ja kestävyyttä.

Tutustu ja opi lisää

Power Training by Hölkkä
Valikko